loading...
3d web academy
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قرعه کشی 15000 تومان شارژ(همین الان شرکت کتید) 1 5249 simkart
سلنا گومز امروز بهترین روز زندگیمه چون جاستین بیبر گند زده 0 6448 admin
انواع کاندوم و نحوه استفاده از کاندوم 0 4975 admin
رنگ تیره آلت تناسلی و بیرون زدگی لبهای کوچک آلت تناسلی 0 8413 admin
میل به رابطه ی مجدد بعد از رابطه و ارضاء شدن 0 4606 admin
تاثیرات مخرب فیلم‌های سو/پر بر روابط زناشوئی 0 6989 admin
حکم مایعاتی که از زنان در هنگام معاشقه خارج مشود چیست؟ 0 5095 admin
کامل ترین مقاله در باره ی خود ارضائی 0 4630 admin
برای رهائی از شهوت و کنترل نفس چه کنیم؟ 0 7891 admin
اختلافات زناشوئی در دوران نامزدی 0 4066 admin
هر آنچه که یک خانم باید در مورد قاعدگی بداند 0 5308 admin
پرسش و پاسخ ( خود ارضائی) 0 5254 admin
علت بی اختیاری در انزال چیست و راههای درمان آن کدام است؟ 0 5528 admin
کوچکي آلت‌تناسلي قابل درمان است؟ 0 3981 admin
پرده ارتجاعی چه ویژگی دارد؟ 0 12984 admin
ماساژ زناشويي( ماساژ کلیتوریس ) 0 6819 admin
تاثیر روابط زناشوئی پدر و مادر بر فرزندان 0 3791 admin
حالت های مختلف برای هم آغوشی 0 5952 admin
حالت های مختلف برای رابطه ی جنـ ـسی 0 6385 admin
راهکار برای جلوگیری از زود انزالی در مردان 0 4545 admin
علی یوسفی بازدید : 13161 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (33)

به نام خدا

این محصول در بازار خارج حدودا 150 دلار قیمت داره که اگر قیمت دلار 1000 تومن رو بگیریم میشه 150 هزار تومان یعنی نصبت به قطعاتش خیلی ارزونه ولی در ایران که دلار 3000 تومن هست

حدودا 450000 هزار تومان هزینه باید بشه

تب لت از کیفیت خوبی برخوردار است

جزو دسته ای است که سیم کارت خور است و میتونه گفت بهترین مزایای ان است

دارای صفحه ای بسیار شفاف و خوب

کیفیت بدنه عالی

بلوتوث  و وایفای خوبی دارد

دوربین بسیار ضعیف البته چون تب لت است 5 مگاپیکسل هم که باشه کیفیت نداره چون صفحه کشیده میشه

عیب بزرگ دستگاه چینی بدون ان است

اصلا نباید به صورت اینترنتی سفارش داد چون دچار نقص است و قیمت اینترنتی 100 هزارتومان پایین تر از حتی مرکز فورش ان است

پس حتما یک معایبی داره

و دوستان بنده که خریدند موقع تست سالم ولی وقتی هزینه را به مامور پست دادند سیم کارت میخورد ولی فعال نمیشد

که حدودا 1 ماه دوندگی کرد و نتیجه ای نداشت البته با خودتونه و فقط بنده نظر دادم


معایب بزرگ اون رو میشه گفت کم بودن حافظه داخلی یعنی 2 گیگ دانست

و صفحه ی لمسی اون بسیار ضعیف است که گاهی در بازی های مختلف نیاز به چندبار کلیک دارد برای مثال انگری بیرد

سیپیو میگند 1.5 تا 1 ولی باضی اسفالتو تیک میزنه

شارز کمتر از 5 ساعت نگه میداره


ولی مزایای برجسته اون اگر  به دستگاه موس و یا کیبورد کامپیوتر وصل کنید قشنگ میتونی باهاش مثل کامپیوتر رفتار کنید

فقط کافیه یک هاب بهش وصل کنید


در کل 450000 هزار تومان نسبت به کیفیتش خوبه ولی اگر قرار باشه بلاتر از 600000 هزار تومان خریداری بشه صرف با گوشی های دیگر است


از نظر ظاهری فوق العاده و برای کلاس گزاشتن عالی است

هرگونه سوالی داشتید در نظرات بگید تا جواب بدم بنده لان 2 عدد وین تاچ خریداری کردم و میدونم طور است




:7 inch RESOLUTION: 800x480 pixels

Touch:Capacitance

Battery:3.7V 3000mAh Li-ion

FRONT:0.3 Mega pixels

BACK:2.0 Mega pixels

BLUETOOTH:Built in BT5875Y 3G/2G

MODEL: Bulitin3GforWCDMA(1900MHz/2100MHz)or2Gfor

GSM/GPRS/EDGE(850/900/1800/1900),

EVDO(800MHz),GSM/GPRS/EDGE,only(850/900/1800/1900)

MicroSD Maximum 32GB supported
I/0 Micro SD card slot,Earphone jack,Reset,DC in,Mini USB,HDMI
SIM*1 3D G-SENSOR:4

directions G-Sensor Adobe Flash 10.3, HTML5 234*165*56mm 0.70kg


تبلت مدل WinTouch Q73 دارای سیستم عامل آندروئید ۴٫۰٫۳ - سی پی یو ۱٫۲ گیگاهرتز - قابلیت نصب سیم کارت موبایل – حافظه 4 گیگابایت – قابلیت نصب حافظه تا ۳۲ گیگابایت- ساپورت کامل کیبرد فارسی و نرم افزار آفیس - عمر باطری تا ۵ ساعت برای تماشای ویدئو – صفه نمایش ۷ اینچ - دارای WiFi وپورت HDMI , بلندگو و میکروفون , دوربین جلو و پشت دستگاه – امکان استفاده از GSM مودم USB – گارانتی ۶ ماه در ایران نر

http://natura.di.uminho.pt/join2006/images/wintouch.png

تبلت وین تاچ مدل کیو 73

تبلتی با قیمت مناسب و کارایی عالی
مشخصات کلی : مشخصات کلی: وزن 700 گرم - رنگ مشکی - پردازنده: سازنده پردازنده - مدل پردازنده Boxchip Cortex-A8 - سرعت پردازنده 1.2GHz - حافظه: حافظه رم 512 مگابایت - نوع حافظه رم DDR3 - دیسک درایو: نوع دیسک درایو حافظه داخلی - ظرفیت دیسک درایو 4 گیگابایت - گرافیک: مدل پردازنده گرافیک Mali -400 - صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی دارد - نوع صفحه نمایش LED - نوع صفحه لمسی Capacitive - اندازه صفحه نمایش 7.0 اینچ - توضیحات صفحه نمایش - رزولوشن صفحه نمایش 480 × 800 - امکانات: قابلیت نصب سیم کارت دارد - قابلیت مکالمه تلفنی با سیم کارت - 4G - توضیحات 4G - شبکه بی سیم Wifi دارد - GPRS - GPS - Edge - توضیحات Edge - بلوتوث دارد - کارت خوان دارد - دوربین دارد - وب کم دارد - حسگر اثر انگشت ندارد - رادیو - قطب نما - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ - پورت USB دارد - پورت HDMI دارد - فیش 3.5 میلیمتری صدا دارد - سایر مشخصات: سیستم عامل Google Android - نسخه سیستم عامل 4.0 -کلمات کلیدی : سخت افزار , تبلت , وین تاچ کیو 73 , تبلت وین تاچ , لوح الکترونیکی , تبلت جدید کیو 73 , وینتاچ , tablet , tablet pc’s , android tablet , pc tablet , tablet computers ,


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط روشنک در تاریخ 1393/06/07 و 1:10 دقیقه ارسال شده است

سلام

من خودم یه لب تا وایو دارم اما چون بزرگه و البته به سرم زده یه تبلت بخرمشکلک میخوام از اینترنتش استفاده کنم و هم بشه ازافیس استفاده کنم مخصوصا از ورد بتونم مقاله بنویسم و همزمان از گوگل ترنسلیت استفاده کنم و تزجمه و......اما نمیخوام خیلی هم گرون باشه دوربینشم بی کیفیت نباشه چون عاشق عکسم گوشی سونی اریکسونم با اینکه دوربینش 5 هست به نظرم افتضاحه عکسششکلک راهنمایی کنید من تا ششصد ت.من چی میتونم پیدا کنم ؟ هر چه کمتر بهتر؟ اصلا عاقلانه هست تبلت بخرم یا بیخیال بشم؟ این مینی لبتاب ها کارایی های تبلت رو دارن؟ قیمتشون چنده؟لطفا به ایمیلم جواب بدین ممنون
پاسخ : تبلت چیز بدی نیست ولی وقتی کیفیت بالایی نداشته باشه فایده نداره
مثل اگه یک اپل بخرید 3 یلیون لب تاپتونم تو جیبش میزاره و درضمن اکثر تبلت هایی که در رنج قیمت 500-600 هستند حدااکثر دوربینشون 3 هست و کلا تبلت خواصش اینه
ولی تبلت های مثل lenovo ثیمت 600 با کیفیت و خوب هستند یا حق روشنک

این نظر توسط محمد علیجانی در تاریخ 1393/01/26 و 15:12 دقیقه ارسال شده است

من یه تبلت وین تاچ خریدم ولی 2 ماه با هاش کار نکردم حالا روشن می کنم تو صفحه اندروید گیر می کنه
پاسخ : چينيه
ولي برش يا فلشش بزن يا باتريشو بردارند تا رست بشه

احيانا سنگينش كردي
يعني چيزي روش زياد ريختي

این نظر توسط tebriz در تاریخ 1393/01/15 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

با سلام.
تبلت وینتاچ کیو73 دارم.تازه خریدمش وقتی میری اینترنت (با وای فای)وقتی روی یه گزینه ای میخوای کلیک کنی یا یه گزینه ای رو انتخاب کنی انتخاب نمیشه بعد از 100 بار لمس کردن و کلیک و ...شروع میکنه تا صفحه رو باز کنه بعدش که باز کرد یا یه صفحه دیگه ای رو آورده یا هم میبینی که ریفریش شده.تورو خدا کمکم کنید چیکار باید بکنم؟
پاسخ : اگر گارانتی داره ببرش بینند درضمن عزیز چینیه
و بدون اگر تو شارژ باشه اینطری میشه در حالت عادی باید خوب کار کنه
یا خیلی سنگینش کردی

این نظر توسط Bidari در تاریخ 1392/10/09 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز به وب من هم سر بزن . موافقی تو سایت من هم نویسنده باشی؟ البته یه سایت جدید هم دارم می سازم

این نظر توسط ashkan در تاریخ 1392/08/18 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

سلام گلم من یه تبلت وین تاچ کیو 73 گرفتم یه مشکل که داره اینه که هی اخطار می ده سیم کارتت پره و این باعث می شه که من نتونم اس ام اس دریافت کنم ولی میتونم اس ام اسم بدم ، دادم یه بار فلش انداختن روش یه چن روزی درس بود البته اندازه ده پونوزده تا اس ام اس الان باز همچین مشکلی پیدا کرده پیشنهادی برا حلش داری ؟؟؟
پاسخ : یابزنش زمین خلاص کن یا قبل اینکه یه چیزی بخری تحقیق کن تبلت افتضاحه
مال من ال سی دیش شکسته گیر نمیاد نوشتن تو اینترنت هست ولی نیست
2 تا راه حل داری یا از قسمت تنظیماتش درست کن اگر نشد یه برنامه اندروید یا نرم افزاری بگیر که انتقال بده با فلش یا حافضه اصلی تبلت باید باشه بگرد اگر درست شد بگو تا بای دوستان بزاریم نرم فزارو متشکرم اشکان جان

این نظر توسط mhrdad در تاریخ 1392/08/04 و 8:40 دقیقه ارسال شده است

داش بنظرت تبلت کیو73بخرم یا گوشی جی ال ایکس مدل اسکای
پاسخ : هیچکدوم ه دوش مزخرفه من دارم بدرد اشغال دون میخورن

این نظر توسط صنم در تاریخ 1392/07/01 و 19:01 دقیقه ارسال شده است

سلام
من 1q75گرفتم الان ميخوام روش برنامه بريزم وقتي به كامپيوتر وصلش ميكنم شارژميشه يهني به عنوان 1ورودي عمل نميكنه هيچ پيغامي ام نميده بايد چيكاركنم؟لطفا راهنمايي كني
پاسخ : در قسمت تنظیمات بخشی است که شما باید اون رو به حافظه ی داخلی وصل کنید تا نقش رم ریدر رو اجرا کنه و بتونید نصب کنید
شاید روی ویندوز 7 یا 8 جواب نده بهتره با xp امتحان کنید

این نظر توسط mofrad در تاریخ 1392/05/11 و 9:17 دقیقه ارسال شده است

علی جون دادا !
صندوق پیام های خصوصیت رو یک چکی بکنی بد نیست ها !
از کی پیام خصوصی بهت دادم چرا جواب نمیدی ؟ شکلک

این نظر توسط Mohamamd در تاریخ 1392/05/07 و 23:07 دقیقه ارسال شده است

سلام دادا علی !
برای من که تا حالا با تبلت ها کار نکردم همین چینی ها هم خوبه !
تا آشنا بشم با تبلت ها و اگر پول دستم اومد یک خوبش رو میگرم بازم با مشورت با علی جوون.
راستی تبلیغ من بنر میدم بنر رو بزار !
خیلی مهمه شکلک
ببینم کی میذاری !
حالا من هر چی میگم بگیر این آیدی رو ادد کن نمیدونم چرا لجبازی میکنی.شکلک
mofrad_mohammadشکلک
ادد کن تابهت بنر و ... رو بدم !شکلک
منتظرم دادا.

این نظر توسط Mohamamd در تاریخ 1392/05/07 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

سلام دادا علی !
برای من که تا حالا با تبلت ها کار نکردم همین چینی ها هم خوبه !
تا آشنا بشم با تبلت ها و اگر پول دستم اومد یک خوبش رو میگرم بازم با مشورت با علی جوون.
راستی تبلیغ من بنر میدم بنر رو بزار !
خیلی مهمه شکلک
ببینم کی میذاری !
حالا من هر چی میگم بگیر این آیدی رو ادد کن نمیدونم چرا لجبازی میکنی.شکلک
mofrad_mohammadشکلک
ادد کن تابهت بنر و ... رو بدم !شکلک
منتظرم دادا.
پاسخ : من نیستم بیشتر اوقات بیرونم فقط میام سریع جواب میدم میرم
سایت چی داری که بنرشو بزنم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برای خشنودی امام زمان از ما و شما چندصلوات میفرستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1480
  • کل نظرات : 220
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4498
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 410
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 1,036
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 21,996
  • بازدید سال : 174,416
  • بازدید کلی : 2,504,754
  • کدهای اختصاصی