loading...
3d web academy
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قرعه کشی 15000 تومان شارژ(همین الان شرکت کتید) 1 5248 simkart
سلنا گومز امروز بهترین روز زندگیمه چون جاستین بیبر گند زده 0 6447 admin
انواع کاندوم و نحوه استفاده از کاندوم 0 4974 admin
رنگ تیره آلت تناسلی و بیرون زدگی لبهای کوچک آلت تناسلی 0 8412 admin
میل به رابطه ی مجدد بعد از رابطه و ارضاء شدن 0 4605 admin
تاثیرات مخرب فیلم‌های سو/پر بر روابط زناشوئی 0 6988 admin
حکم مایعاتی که از زنان در هنگام معاشقه خارج مشود چیست؟ 0 5094 admin
کامل ترین مقاله در باره ی خود ارضائی 0 4630 admin
برای رهائی از شهوت و کنترل نفس چه کنیم؟ 0 7890 admin
اختلافات زناشوئی در دوران نامزدی 0 4066 admin
هر آنچه که یک خانم باید در مورد قاعدگی بداند 0 5307 admin
پرسش و پاسخ ( خود ارضائی) 0 5253 admin
علت بی اختیاری در انزال چیست و راههای درمان آن کدام است؟ 0 5528 admin
کوچکي آلت‌تناسلي قابل درمان است؟ 0 3980 admin
پرده ارتجاعی چه ویژگی دارد؟ 0 12984 admin
ماساژ زناشويي( ماساژ کلیتوریس ) 0 6819 admin
تاثیر روابط زناشوئی پدر و مادر بر فرزندان 0 3790 admin
حالت های مختلف برای هم آغوشی 0 5951 admin
حالت های مختلف برای رابطه ی جنـ ـسی 0 6385 admin
راهکار برای جلوگیری از زود انزالی در مردان 0 4544 admin
علی یوسفی بازدید : 441 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)


دانلود کلیپ تبلیغاتی مسی برای شما فیفا کلیپی ها تا از دیدن این کلیپ تبلیغاتی مسی لذت ببرید. در این کلیپ تبلیغاتی پپسی کوتاه و جذاب و خنده دار که در آفریقای جنوبی و در زمان جام جهانی ۲۰۱۰ به عنوان یک کلیپ تبلیغاتی پپسی ساخته شده است لیونل مسی این بازیکن فوق العاده فوتبال از یکسری موجودات آفریقایی فوتبال یاد میگیرد. کلیپ تبلیغاتی را ببینید تا از این فیلم جالب و تماشایی کلی بخندید.

کلیپ تبلیغاتی مسی

هم اکنون می توانید کلیپ تبلیغاتی مسی این بازیکن فوق حرفه ای دنیای فوتبال را از فیفاکلیپ دات کام دانلود کنید.

برای دانلود روی ادامه کلیک کنید.

 

علی یوسفی بازدید : 493 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)


امروز کلیپ گل های مسی که پنج گل برتر این بازیکن را به تصویر کشیده است را برای شما قرار دادیم تا از دیدن این کلیپ گل فوتبال که واقعا تماشایی و دیدنی است نهایت لذت را ببرید. به شما پیشنهاد میکنیم این کلیپ گل مسی که ثابت می کند اگر امسال هم به عنوان بهترین بازیکن سال دنیای فوتبال لقب بگیرد من است را ببینید و از دست ندهید. کلیپ گل های مسی که شاید کلیپ گل زدن این بازیکن بهترین فیلم گل های فوتبال لقب بگیرد نشان میدهد که او واقعا عجوبه ای در فوتبال است و کلیپ های لیونل مسی نیز وافعا تماشایی ترین نوع فیلم گل های فوتبال است. لئو جدیدا اعلام کرده است که دوست دارد برای همیشه برای بارسا به میدان برود و همان طور که فوتبال را از بارسلونا شروع کرده در آنجا نیز به پایان برساند.

شاید با دیدن فیلم گل های مسی به یاد روزهای بازیها و گل های مارادونا اسطوره تمام نشدنی تاریخ فوتبال بیفتیم و این دو بازیکن تیم ملی آرژانتین را با هم مقایسه کنیم و البته کلیپ گل مسی این موضوع را ثابت میکند که او چیزی از دیگو مارادونا کم ندارد و شاید بهتر از او نیز باشد. کلیپ گل فوتبال لیونل مسی مهارت های این بازیکن بارسلونا را به رخ همه میکشد. بی هیچ تریدی باید گفت که دانلود گلهای مسی بیانگر آن است که لیونل به هیچ وجه همتا و مانندی در دنیای فوتبال ندارد و سرعت و تکنیک او را در هیچ بازیکن دیگری نخواهید دید.

کلیپ گل های مسی

فیلم گل های مسی که زیباترین فیلم گل های فوتبال است را برای شما قرار دادیم تا از دیدن به مهارت های لیونل پی ببرید.

 


علی یوسفی بازدید : 655 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)


دانلود کلیپ تکنیک فوتبال را امروز در فیفا کلیپ قرار دادبم تا از تماشای این کلیپ حرکات فوتبال لذت ببرید. این حرکات و مهارت های تماشایی فوتبال نشان میدهد که چقدر این رشته ورزشی زیبا هست و کلیپ حرکات نمایشی فوتبال یا همان کلیپ های تکنیک فوتبال زیبای های این حرکات را به تصویر میکشد. بعضی بازیکنان در فوتبال هستند که با این گونه مهارت ها که در کلیپ تکنیک فوتبال دیده میشود بازی را برای هوادران و تماشاگران دیدنی میکنند که استاد اینگونه حرکات نمایشی بی تردید کریستیانو رونالدو ، رونالدینهو ، روبینیو ، ابراهیم اووچ و نانی هستند که به عنوان مثال در کلیپ تکنیک های کریس رونالدو و کلیپ تکنیک رونالدینهو دیده میشوند.

دیدن کلیپ تکنیک های فوتبال را برای علاقه مندان به کلیپ های حرکات نمایشی فوتبال توصیه میکنیم تا ببینند که فوتبال چقدر رشته زیبا و متنوعی هست و شاید بخاطر همین است که میلیاردها هوادار در سطح این کره خاکی دارد و ققط فیلم ال کلاسیکو آن در تمام سینماهای اروپا به صورت زنده پخش میشود.

کلیپ تکنیک فوتبال

این کلیپ های تکنیک فوتبال که شامل دریبل ها و مهارت و لایی ها و پاس های نمایشی میباشد را میتوانید هم اکنون از فیفاکلیپ دات کام دانلود کنید.

 

علی یوسفی بازدید : 556 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)


دانلود کلیپ زیدان این بازیکن خارق العاده دنیای فوتبال برای دوستداران این فوتبالیست البته این بار در فینال جام جهانی ۲۰۰۶٫ در این کلیپ زیدان میتوانید ضربه سر تاریخی این بازیکن سابق و مسلمان تیم ملی فرانسه را ببینید. قبل از اینکه زیدان چنین کاری را انجام دهد در همین دانلود کلیپ زیدان میتوان به وضوح دید که ماتراتزی به زین الدین زیدان یک جیزی را میگوید که مسلما همین حرف که جز توهین چیز دیگری نمی تواند باشد زیدان بازیکن با اخلاق سال های متوالی رئال مادرید را به گونه ای عصبانی کرد که در کلیپ های زیدان می بینید. در مصاحبه بعد بازی زیدان تصریح کرد که به هیچ عنوان از این کار خود پشیمان نمی باشد و کار درست را انجام داده است.

با دیدن کلیپ های زیدان این بازیکن افسانه ای سال های نه چندان دور دنیای فوتبال این موضوع ثابت میشود که بازیکنی با چنین تجربه بالایی بی دلیل در فینال جام جهانی چنین عملی را انجام نمی دهد. خود ماتیرازی نیز اعتراف کرده است که در شرایط و جو سنگین آن مسابقه توهینی به مادر زیدان کرده است. با دیدن کلپ زیدان این صجنه به یاد ماندنی را ببینید.

کلیپ های زیدان

کلیپ های زیدان نشان میدهد که هیچ گاه این بازیکن اسطوره و البته تمام نشدنی فوتبال از یاد ها نخواهد رقت. پسر زیدان همراه با پسر احمدرضا عابد زاده در تیم رئال مادرید مشغول تمرین است.

 

علی یوسفی بازدید : 550 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)


کلیپ رونالدو بازیکن رئال مادرید یا تکنیکی ترین بازیکن جهان را قرار دادیم تا از دیدن بازی های تماشایی او لذت ببرید. این کلیپ رونالدو که به گفته خیلی ها او از مارادونا نیز بهتر است و همچنین کلیپ تکنیک رونالدو را برای شما هواداران این بازیکن و فوتبال دوستان قرار دادیم تا از آن و کلیپ حرکات رونالدو این ستاره پرتغالی نهایت لذت را ببرید. و حالا دانلود کلیپ رونالدو برای شما تا به ارزش بودن او در رئال مادرید و البته منچسر یونایتد پی ببرید. کلیپ های رونالدو که شامل بازی های تماشایی و گفت انگیز او در مقابل تیم های اروپایی بزرگ است نشان دهنده تیز هوشی و بازی های زیبای این فوتبالیست پرتغالی است.

در کلیپ گل های رونالدو واضح به چشم میخورد که حرکات سرعتی و زیبای این فوتبالیست باعث گل های زیادی برای تیم های خود مانند منچستر و رئال مادرید شده است. شاید بتوان کلیپ تکنیک رونالدو را در تیم رئال و منچستر و البته تیم ملی پرتغال که در فیلم رونالدو به چشم میخورد با کلیپ رونالدینهو و یا بازیکنان دیگری از جمله کلیپهای مارادونا و البته کلیپ مسی مقایسه کرد. بازی های خیره کننده او در کلیپ رونالدو ۲۰۱۱ و گل های حساسش شاید بتواند دلیل خوبی برای گران قیمت بودن این بازیکن پرتغالی باشد. دستمزد او برای قرار دادش با تیم رئال مادرید شاید ۱۰برابر بودجه باشگاه های لیگ برتری آسیا باشد و شاید همین کلیپ گل رونالدو نشان بدهد که این مبلغ برای بازیکنی در این سطح توانایی کم هم هست. او هم اکنون نیز در اوج آمادگی خود به سر میبرد و آمادگی او در حتی بیش از زمانی است که در سال های نه چندان دور برای منچستر یونایتد بازی میکرد و این موضوع در کلیپ رونالدو ۲۰۱۱ به چشم میخورد.

کلیپ رونالدو

کلیپ های رونالدو که فوق العاده زیبا و همراه با حرکات نمایشی رونالدو و بسیار هیجان انگیز است و با مهارت او دارای زیبا ترین لحظه هاست را برای شما فیفا کلیپی ها تا از دیدن آنها بی نهایت لذت ببرید. بازی های کریس فوق العاده تماشایی است و دیدن آنها اوج هیجان و زیبایی را به دنبال دارد!

برای دانلود روی ادامه کلیک کنید.
علی یوسفی بازدید : 504 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)


امروز برای دوستداران عادل جان یک سوپرایز داریم. کلیپ سوتی های فردوسی پور در برنامه نود که بسیار خنده دار و البته تماشایی و دیدنی است. سوتی های فردوسی پور واقعا یکی از دلایل محبوبیت این مجری مقتدر شبکه سه و البته برنامه نود است. سوتی فردوسی پور را برای شما قرار دادیم تا صحنه هایی که ممکن است در هر برنامه زنده ای پیش بیاید را ببینید و از برنامه نود فردوسی پور بیش از پیش لذت ببرید.  سوتی های فردوسی پور نشان میدهد این مجری واقعا دوست داشتنی و البته زیرک است و این ها تنها سوتی فوتبالی ساده ای هست.

با دانلود برنامه نود خواهید دید که شاید هیچ کس نمی تواند با چنین جسارتی از فوتبال ایران انتقاد نماید و البته برنامه نود فردوسی پور نشان میدهد که عموما حرف ها و انتقادات او بجا می باشد ولی شاید گاهی اوقات اجازه نمیدهد طرف مقابل از خود دفاع کند ولی دانلود برنامه نود یا بهتر بگوییم کلیپ سوتی فردوسی پور بسیار خنده دار و البته تماشایی خواهد بود و پیشنهاد میکنم هرگز از دستش ندهید. نا گفته نماند که که عادل به عنوان تهیه کننده برنامه ۹۰ دقیقه ای ۶۰ هزار تومان برای سال پیش و ۱۰۰ هزار تومان برای امسال از صدا و سیما دریافت میکند، یعنی درآمد عادل سالیانه یک میلیارد تومان است.

سوتی های فردوسی پور

دانلود کلیپ های قدیمی برنامه ۹۰ یا بعبارتی دیگر این کلیپ سوتی فوتبالی که از مجموعه های برنامه نود فردوسی پور در سال ۱۳۸۹ جمع آوری شده است را برای شما قرار دادیم تا با دیدن این سوتی فوتبال یا بهتر یگوییم سوتی های فردوسی پور تا میتوانید بخندید.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید.

منبع: www.FIFAClip.com
علی یوسفی بازدید : 452 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)


دانلود آموزش فوتبال یکی از مجبوب ترین رشته های ورزشی همیشه توسط بزرگان فوتبال توانسته است تاثیرات خوبی را بر روی بازیکنانی که توسط آموزش فوتبال تعلیم دیده اند بگذارد. دانلود فیلم آموزش فوتبال این امکان را فراهم می کند تا با دیدن آنها نحوه انجام تکنیک های فوتبال را بیاموزیم. شاید یکی از دلایلی که بازیکنان اروپا با داشتن کمتر از ۵۰ درصد استعداد جوانان ما فوتبالی به مراتب بهتر را بازی میکنند همین آموزش فوتبال اصولی و حرفه ای باشد، لذا همیشه توصیه میکنیم دانلود آموزش فوتبال و دیدن آن به مراتب بهتر از یادگیری در کوچه مدرسه است لذا هر حرفه چه ورزشی و چه غیر ورزشی یک جنبه تئوری و یک جنبه عملی دارد لذا جنبه های عملی یادگیری فوتبال همان آموزش فوتبال است که میتواند بسیار تاثیر گذار باشد.

آموزش فوتبال

با دانلود فیلم آموزش فوتبال و البته دقت و تمرکز بر روی آن میتوان آموزش مهارت های فوتبال را یکی پس از دیگری آموخت و خود را در این رشته ورزشی تقویت کرد. کلیپ آموزش ضربات ایستگاهی رونالدو این بازیکن بی نظیر دنیای فوتبال که گوشه هایی از توانایی هایش را میتوان در کلیپ های کریس رونالدو دید را برای شما قرار دادیم تا با این کلیپ آموزش فوتبال از فیلم بازیکنان بزرگ همچون کلیپ تکنیک کریس رونالدو الهام بگیرید. کلیپ های فوتبال همیشه دیدنی و زیبا خواهد بود لذا این رشته ورزشی دارای هیجان زیاد و تنوع بیشتری نسبت به سایر رشته ها میباشد. یکی از دلایل دیگری که کلیپ های فوتبال را برای تماشاگران آن بسیار دیدنی کرده است به عقیده خیلی ها اجرای این بازی در زمینی طبیعی یعنی چمن است.

آموزش فوتبال اصولی چه مبتدی و چه حرفه ای، خواه برای کودکان و نونهالان و خواه برای بزرگسالان همیشه بهترین روش برای یادگیری فوتبال این رشته هبجان انگیز ورزشی بوده و خواهد بود. کلیپ های فوتبال و دانلود فیلم آموزش فوتبال ضربات ایستگاهی کریس رونالدو برای شما کاربران عزیر فیفاکلیپ. اکیدا توصیه میکنیم کلیپ های بازیکنان فوتبال را در هر پستی که هستید ببینید و پس تمرکز بر بازیهای آنها و دقت بر حرکات این فوتبالیست های مطرح مهارت های آنان از جمله ضربات ایستگاهی را در بازی خود پیاده و اجرا کنید.

برای دانلود روی ادامه کلیک کنید.


علی یوسفی بازدید : 487 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)


۵ گل برتر تاریخ رئال مادرید را امروز برای شما قرار دادم تا از دیدن کلیپ گل های رئال مادرید لذت ببرید. این باشگاه و رقیب سرسختش یعنی رئال مادرید و بارسلونا در طول تاریخ بازیکنان بزرگی را داشته اند که زیباترین گل های بازیکنان رئال مادرید نیز توسط چنین بزرگانی از جمله زیدان زده شده اند و هیچگاه گل های رئال به بارسلونا را نمیشود از یاد برد. گل رئال مادرید به تیم های بزرگ اروپایی نشان میدهد که لقب پر افتخارترین باشگاه دنیا برای کهکشانی ها کاملا برازنده است.

کلیپ بازیکنان رئال مادرید این موضوع را به خوبی ثابت مبکند که نه تنها هم اکنون بلکه در طول تاریخ فوتبال رئال بهترین بازیکنان را داشته است که از جمله انها می توان به رونالدو برزیلی ، زیدان ، فیگو ، کارلوس و رائول گنزالس اشاره کرد که شاه کار های این بازیکنان را در دنیای فوتبال را نیز برای شما در کلیپ های بازیکنان رئال مادرید قرار دادیم و البته شاید با دیدن گل رئال مادرید به بارسلونا یا همان گل های برتر رئال مادرید به یاد دوران فراموش نشدنی کهکشانی ها در طول چند دهه اخیر بیفتید. فیلم بازیکنان رئال مادرید را ببینید و از با دیدن آنها پی به بزرگی این باشگاه ببرید.

 

گل های رئال مادرید

فیلم گل رئال مادرید به تیم های اروپایی را ببینید و از دیدن کلیپ های رئال مادرید و بارسلونا نهایت لذت را ببرید. این دو تیم یعنی رئال مادرید و بارسلونا بهترین تیم های تاریخ لالیگا و شاید اروپا بوده اند که هموراه بازیکنان بزرگی را در تیم خود جای داده بودند.

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید.

علی یوسفی بازدید : 651 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)


امروز برای شما کلیپ ۳ گل غیر ممکن روبرتو کارلوس را برای شما آمده کردیم که بی رو در وایسی اگر نبینید ضرر کرده اید لذا معلوم نیست روبرتو کارلوس چگونه این گل ها را به ثمر رسانده است ه شامل دانلود گل کارلوس به فرانسه و ۲ گل دیگر است. کلیپ کارلوس مدافع چپ سابق و رویایی تیم های رئال مادرید و تیم ملی برزیل که با حرکات سرعتی و انفجاری و البته شوت های سرکش خود بازی های به یادماندنی را انجام داد مخصوصا کلیپ گل کارلوس به فرانسه هیچ وقت به فراموشی سپرده نمیشود.

شاید کلیپ گل کارلوس شما را یاد دوران بازی های او با فیگو و زیدان و رونالدو برزیل بیندازد که در آن روز ها در نوع خود بی سابقه بود. در کلیپ های کارلوس میتوان بازی های زیبا و تکنیک و شوت ها و البته حرکات انفجاری این بازیکن را دید و همیشه کلیپ روبرتو کارلوس برای این حرکات ، جذاب و تماشایی خواهد بود. این فوتبالیست به یاد ماندنی که در نوع خود در تاریخ فوتبال بی سابقه است دارای قدرت بدنی بالا میباشد که شاید خیلی ها اندازه پاهای روبرتو کارلوس را به یاد داشته باشند. کلیپ کارلوس که پر از هیجان است و البته خیلی تماشایی و زیبا برای شما دوستان را قرار دادیم تا از دیدن آن ها لذت ببرید.

کلیپ کارلوس

کلیپ های کارلوس این بازیکن خوش تکنیک برزیلی و البته فنر باغچه ای برای شما فیفا کلیپی ها که دوستدار بازی های این فوتبالیست برزیلی هستید.

 

علی یوسفی بازدید : 613 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)


کلیپ های رونالدینیو این بازیکن فراموش نشدنی دنیای فوتبال را برای شما دوستداران کلیپ تکنیک رونالدینیو در فیفاکلیپ قرار دادیم تا از دیدن کلیپ مهارت رونالدینیو لذت ببرید. خیلی ها معتقدند که دیگر بازیکنانی مانند او به دنیای فوتبال نخواهد آمد تا با یک حرکت چندین مدافع را جا گذاشته و پاس گلهای طلایی دهد که در کلیپ های رونالدینیو در بارسلونا میتوانید این حرکات را ببینید. دنیای بازیهای او در بارسلونا با شماره ۱۰ هیچگاه از ذهن طرفداران او در سراسر دنیا بیرون نخواهد رفت و کلیپ رونالدینیو نشان میتواند تداعی گر بازیهای او برای بارسا و یا همان ابی اناری های نیوکمپ باشد.

با دانلود کلیپ رونالدینیو این مهاجم سال های نه چندان دور بارسلونا و میلان و هافبک حال حاضر فلامینگو برزیل میتوان بازیهای زیبای او را دید و کلیپ حرکات رونالدینیو در بارسلونا را ببینید تا پی به بی نظیر بودن او در دنیای فوتبال ببرید. شاید کلیپ رونالدینیو مخصوصا کلیپ گل های رونالدینیو در بارسلونا مانند و همتا نداشته باشد و هواداران او را به یاد روزهای خوب و تکنیک و مهارتهای رونالدینیو در نیوکمپ بیندازد.

دانلود کلیپ رونالدینیو


هم اکنون کلیپ حرکات رونالدینیو که البته همراه کلیپ گل های رونالدینیو نیز میباشد را برای شما دوستان قرار میدهیم تا از دیدن بازیهای بی نظیر این برزیلی خوش تکنیک نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود روی ادامه کلیک کنید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برای خشنودی امام زمان از ما و شما چندصلوات میفرستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1480
  • کل نظرات : 220
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 4498
  • آی پی امروز : 387
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 833
  • باردید دیروز : 1,029
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 8,464
  • بازدید ماه : 21,692
  • بازدید سال : 174,112
  • بازدید کلی : 2,504,450
  • کدهای اختصاصی