loading...
3d web academy
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قرعه کشی 15000 تومان شارژ(همین الان شرکت کتید) 1 5248 simkart
سلنا گومز امروز بهترین روز زندگیمه چون جاستین بیبر گند زده 0 6447 admin
انواع کاندوم و نحوه استفاده از کاندوم 0 4974 admin
رنگ تیره آلت تناسلی و بیرون زدگی لبهای کوچک آلت تناسلی 0 8412 admin
میل به رابطه ی مجدد بعد از رابطه و ارضاء شدن 0 4605 admin
تاثیرات مخرب فیلم‌های سو/پر بر روابط زناشوئی 0 6988 admin
حکم مایعاتی که از زنان در هنگام معاشقه خارج مشود چیست؟ 0 5094 admin
کامل ترین مقاله در باره ی خود ارضائی 0 4630 admin
برای رهائی از شهوت و کنترل نفس چه کنیم؟ 0 7890 admin
اختلافات زناشوئی در دوران نامزدی 0 4066 admin
هر آنچه که یک خانم باید در مورد قاعدگی بداند 0 5307 admin
پرسش و پاسخ ( خود ارضائی) 0 5253 admin
علت بی اختیاری در انزال چیست و راههای درمان آن کدام است؟ 0 5528 admin
کوچکي آلت‌تناسلي قابل درمان است؟ 0 3980 admin
پرده ارتجاعی چه ویژگی دارد؟ 0 12984 admin
ماساژ زناشويي( ماساژ کلیتوریس ) 0 6819 admin
تاثیر روابط زناشوئی پدر و مادر بر فرزندان 0 3790 admin
حالت های مختلف برای هم آغوشی 0 5951 admin
حالت های مختلف برای رابطه ی جنـ ـسی 0 6385 admin
راهکار برای جلوگیری از زود انزالی در مردان 0 4544 admin
علی یوسفی بازدید : 672 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (1)

سلام خسته نباشید امروز نرم افزاری رو برای شما آماده کردیم که در بعضی سایت ها به فروش میرسه با این نرم افزار براحتی تگ یا برچسب هایی زیادی برای مطالب خود بدست میاورید دانلود

این نرم افزار برای کاربران ممکن است


بهترین نرم افزار وب 3 بعدی حتما دانلود کنید برای تمام سایتها امتیاز به این مطلب بدهید و نظر هم یادتون نره


دلیل اینکه نرم افزارو مجانی گزاشتم فقط برای اینکه داماد شدم


داماد شدم


اینم یک عکس از خانوادم


از چپ به راست اسامیرو مینویسم


پدرم -خودم  ریس وبلاگ -سجاد معاون سایت


http://ali09156962202.persiangig.com/image/image788-001.jpg

علی یوسفی بازدید : 648 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (2)

همانطور که می دانید با این که  لست بلاگ تنها یک وبلاگ می باشد  اما از نظر گذاشتن جدید ترین برنامه ها و هر نوع برنامه ای معمولا با سایتهای پر طرفدار ایرانی رقابت می کند و در این مدت 15 روزه که از ساخت وبلاگ می گذرد توانسته است بازدید کننده های مننحصر به فرد خود را به دست آورد.تنها دغدغه من برای ساخت این وبلاگ این بوده است که جدید ترین برنامه ها را در اختیار شما بگذارم و همانطور  که می دانید برخی از سایتهای خوب ایرانی که امکانات دانلود را فراهم کرده اند، یا به طور رایگان کار نمی کنند یا این که برای دانلود یا استفاده از سایتشان از شما می خواهند که ثبت نام کنید اما در لست بلاگ اینگونه نبوده و شما به طور رایگان  تمام برنامه ها و مقالات را دریافت کرده اید .
این بار نیز یکی از بهترین برنامه ها را این بار برای وبلاگنویسان و کسانی که سایت دارند را فراهم کرده ایم که می توانید با استفاده از آن آمار وبلاگ خود را به طور فرضی بالا ببرید تنها کافی است آدرس وبلاگ یا وبسایت خود را وارد  کنید و  و سپس بر روی دکمه GO کلیک کنید و شاهد بالا رفتن آمار وبلاگ خود باشید.(فریب دادن بازدید کنندگان با این برنامه خلاف احترام به آنها می باشد.)
علی یوسفی بازدید : 1029 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (1)

آمار بازدید سایت یا وبلاگ خود را تا آنجا که دوست دارید بالا ببرید (صد در صد واقعی)

برنامه ای ساده و بسیار کم حجم برای بالا بردن آمار بازدید وبلاگ یا سایت شما

این برنامه توسط مدیر این وبلاگ طراحی و ساخته شده است

برای اطمینان به همین وبلاگ توجه نمایید که ما با نداشتن مطالب کافی در وبلاگ در کل بیش از 11000 بازدید کننده داشته ایم

علی یوسفی بازدید : 523 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)
 دانلود Ranking Toolbox 7.0.2 نرم افزار افزایش رتبه وب سایت
برخی از مدیران وب‌سـایـت‌ها پس از تهیه و ساخت وب‌سایت، آنرا رها كرده و از مهمترین هدف كه همانا جذب بازدیدكننده و افزایش آمار بازدید است غافل می شوند. رتبه صفحه (PageRank) به فناوری ای گفته می‌شود که بر پایه آن موتورهای جستجویی همچون گوگل وب‌گاه‌هایی که بازدید بیشتری داشته‌اند را در رده‌های بالاتری نسبت به دیگران قرار می‌دهد.روش های بسیار مختلفی برای افزایش رتبه صفحه وجود دارد اما در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزاری را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم که با بهینه سازی وبسایت رتبه صفحه آن را بالا می برد. Ranking Toolbox نرم افزاری است که با استفاده از روش هایی بهینه سازی وبسایت تمامی جزئیات وبسایت شما را بررسی می کند و بر اساس آن روش هایی مانند تولید کلمات کلیدی مناسب، ایجاد اسناد HTML بهینه سازی شده، تجزیه و تحلیل موتورهای جستجو و... را برای افزایش رتبه وب سایت اعمال می کند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
افزایش رتبه وب سایت در موتور های جستجو
امکان تعیین رتبه بندی دقیق از وب سایت در موتور های جستجو
قابلیت آمار و گزارش دهی از وضعیت بازدید وبسایت
پیدا کردن کلمات کلیدی جدید برای افزایش رتبه وب سایت
و...

راهنمای نصب و رجیستر کامل نرم افزار:
1- اتصال خود را حتما از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
2- در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید.
3- پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل (های) موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی و با فایل (های) قبلی جایگزین کنید.
4- نرم افزار را دوباره اجرا کنید.
5- ممکن است با توجه به خاصیت ذاتی کرک ها، آنتی ویروس شما از اجرای کرک ممانعت به عمل آورد.در اینصورت آنتی ویروس خود را در طی فرآیند نصب غیر فعال نمائید.
علی یوسفی بازدید : 751 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

Traffic_Secrets_2.0_by_John_Reese_[www.MihanDownload.com].jpg12 سی دی اورجینال و کامل!
روزانه تعداد بسيار زيادي سايت و وبلاگ توسط کاربران اينترنت در نقطه اي از جهان فعاليت خود را در زمينه اي خاص آغاز مي کند. اما در اين ميان تنها تعداد محدودي از آنها موفق عمل مي کنند و پس از گذشت چند ماه به ترافيک مناسبي دست مي يابند. همانطور که مي دانيد عوامل مختلفي در افزايش آمار بازديد يک سايت نقش دارند به عنوان مثال ظاهر يک سايت نقش بسيار مهمي در افزايش تعداد بازديد کننده گان يک سايت ايفا مي کند. امروز در سايت ميهن دانلود مجموعه اي از فيلم هاي آموزشي را با نام Traffic Secrets برايتان آماده کرده ايم که در افزايش بازديد سايت شما تاثير بسيار زيادي دارد. اين مجموعه بسيار عالي در سراسر جهان از طرفداران بسيار زيادي برخوردار است زيرا در آن جديد ترين و عملي ترين راهکار هاي افزايش بازيد سايت به مديران سايت ها و کساني که قصد دارند سايتي را افتتاح کنند آموزش داده مي شود. همچنين شما با مطالعه و مشاهده دقيق نکاتي که در اين آموزش ها ارائه مي شود قطعآ قادر خواهيد بود تا ترافيک سايت خود را افزايش دهيد. اين پک شامل 12 سي دي آموزشي مي باشد که بصورت گام به گام شما را به سمت افزايش ترافيک وب سايت و در نتيجه فروش بيشتر محصولات و خدمات سوق مي دهد. موضوعات هر کدام از این سی دی ها به ترتیب شامل دوره مقدماتي ، اکتشاف بازار ، علم کلمات کليدي ، بهينه سازي براي موتورهاي جستجو ، کارخانه توليد محتوا ، بازاريابي ويدئويي ، استراتژي دسته جمعي ، تسلط برAdWords گوگل ، روشهاي تبليغات ، تبليغات نرم افزاري ، روش هاي تبليغات گروهي ، طرح جامع می باشد. اين بسته آموزشي با قيميتي معادل 397 دلار در بازاهاي جهاني به فروش ميرسد اما سايت ميهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولين سايت ايراني بر خلاف اکثر سایت های ایرانی که اين مجموعه را با قیمت هایی بسیار بالا برای فروش قرار داده اند، به صورت کاملآ رايگان از سرورهاي پر سرعت براي دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
جهت دانلود و مشاهده مشخصات هر سي دي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...

علی یوسفی بازدید : 496 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)


Ranking_Toolbox_6.1.5_[www.MihanDownload.com].jpgتمامی دارندگان سایتهای های اینترنتی به دنبال افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت خود هستند و از روش های مختلفی برای اینکار استفاده می کنند. SEO که مخفف Search Engine Optimization می باشد یکی از روش های افزایش بازدید سایت به کمک بهینه سازی سایت در موتورهای جستجوگر می باشد. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزرای را برایتان آماده کرده ایم که با کمک روش گفته شده باعث بالا بردن رتبه سایت شما در موتورهای جستجوگر می شود. نرم افزار Ranking Toolbox با بهرگیری از تکنولوژی SEO می تواند باعث بالا رفتن رتبه ی سایت شما در در موتورهای جستجوگر شود. در واقع شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید مطالب سایت خود را در موتور های جستجوگر بهینه سازی کنید تا در صورت جستجوی کاربران سایت شما در بالاترین رتبه قرار گیرد و در نتیجه کاربر وارد سایت شما شود. این نرم افزار محصول شرکت AceBIT GmbH بوده و دارای ابزارهای متفاوتی است که شما با کمک  هر کدام از آنها میتوانید رتبه و وضعیت سایت خود را در موتورهای جستجوگر اینترنتی بهبود بخشید. همچنین داشتن قسمت ارزیابی وضعیت سایت شما در موتورهای جستجوگر و نیز ارائه آمار دقیق بعد از ارزیابی از دیگر امکانات و قابلیت های این نرم افزار به شمار میرود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

Ranking_Toolbox_6.1.5_[www.MihanDownload.com]_2.jpgبرخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجوگر.
- استفاده از تکنولوژی SEO جهت بالا بردن رتبه سایت.
- داشتن ابزارهای دقیق یافتن کلمات کلیدی مناسب.
- ارزیابی وضعیت سایت در بین موتورهای جستجوگر.
- ارئه گزارش و آمار دقیق حاصل از ارزیابی سایت.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...
علی یوسفی بازدید : 627 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

نرم افزاری در جهت افزایش بازدید سایت شما بصورت کاملاً واقعی با ترفند باز کردن صفحه سایت شما بصورت پست سر هم و عوض شدن آیپی . شما با این سیستم میتوانید افزایش بازدید پیدا کنید بدون آنکه از طرف سروری یا جستجوگری سایت شما بسته و بلوک شود . هم اکنون تنها با یک کلیک میتوانید به دریافت این برنامه بصورت رایگان دانلود کنید

 



 

علی یوسفی بازدید : 505 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار افزایش آمار سایت و وبلاگ
شما توسط این برنامه میتونید برای سایت یا وبلاگ خود آمار اونو افزایش بدین
نحوه کار این برنامه این طوره که شما ابتدا آدرس سایت رو وارد می کنید و سپس روی Start کلیک می کنید و این برنامه به طور پیش فرض در هر 5 ثانیه 2 با سایت شما رو باز می کنه که شما می تونید این مقدار رو بسته به نوع و سرعت اینترنت خودتون تغییر دهید
این برنامه رو من تو چند دقیقه نوشتم و محیط جالی نداره و فقط به نوع کارکرد برنامه توجه کنید

توجه داشته باشید که در هنگام کار با برنامه سعی کنید دانلود خود را متوقف کنید و حدالامکان صفحه ای باز نکنید



علی یوسفی بازدید : 620 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)
سلام
این برنامه رو خودم نوشتم
واسه دانلود میزارم
البته پیسنهاد میکنم با یه چیز پی ان وصل بشین تا اگر گوگل خواست آیپی شما رو بلوک کنه سرش به سنگ بخوره
نسخه بعدی قراره همزمان 8 بازدید رو انجام بده ( میتونید تعداد رو انتخاب کنبد )
دفت کنید : این برنامه آمار بازدید رو بالا میبره نه بازدید کننده

تعداد صفحات : 2

درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برای خشنودی امام زمان از ما و شما چندصلوات میفرستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1480
  • کل نظرات : 220
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 4498
  • آی پی امروز : 390
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 864
  • باردید دیروز : 1,029
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 8,495
  • بازدید ماه : 21,723
  • بازدید سال : 174,143
  • بازدید کلی : 2,504,481
  • کدهای اختصاصی