loading...
3d web academy
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قرعه کشی 15000 تومان شارژ(همین الان شرکت کتید) 1 5248 simkart
سلنا گومز امروز بهترین روز زندگیمه چون جاستین بیبر گند زده 0 6447 admin
انواع کاندوم و نحوه استفاده از کاندوم 0 4974 admin
رنگ تیره آلت تناسلی و بیرون زدگی لبهای کوچک آلت تناسلی 0 8412 admin
میل به رابطه ی مجدد بعد از رابطه و ارضاء شدن 0 4605 admin
تاثیرات مخرب فیلم‌های سو/پر بر روابط زناشوئی 0 6988 admin
حکم مایعاتی که از زنان در هنگام معاشقه خارج مشود چیست؟ 0 5094 admin
کامل ترین مقاله در باره ی خود ارضائی 0 4629 admin
برای رهائی از شهوت و کنترل نفس چه کنیم؟ 0 7890 admin
اختلافات زناشوئی در دوران نامزدی 0 4066 admin
هر آنچه که یک خانم باید در مورد قاعدگی بداند 0 5307 admin
پرسش و پاسخ ( خود ارضائی) 0 5253 admin
علت بی اختیاری در انزال چیست و راههای درمان آن کدام است؟ 0 5528 admin
کوچکي آلت‌تناسلي قابل درمان است؟ 0 3980 admin
پرده ارتجاعی چه ویژگی دارد؟ 0 12983 admin
ماساژ زناشويي( ماساژ کلیتوریس ) 0 6819 admin
تاثیر روابط زناشوئی پدر و مادر بر فرزندان 0 3790 admin
حالت های مختلف برای هم آغوشی 0 5951 admin
حالت های مختلف برای رابطه ی جنـ ـسی 0 6384 admin
راهکار برای جلوگیری از زود انزالی در مردان 0 4544 admin
علی یوسفی بازدید : 397 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بهترین نرم افزار مدیریت دانلود با امکانات فوق العاده

اختصاصی سایت وب 3 بعدی

این نرم افزار کرک شده است و میتوانید سال ها از ان استفاه کنید

حجم کم 4 مگابایتی

و دانلود با لینک مستقیم

بهترین نرم افزار مدیریت دانلود در دنیا

علی یوسفی بازدید : 383 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)


دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.228 - محبوب ترین پیام رسان دنیا

Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می توان ده ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود.قابلیت های کوچک و بزرگی که به ارتباط آسان تر با دوستان کمک می کند. Yahoo Messenger  امکانات فراوانی دارد ؛ محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. این ها مواردی هستند که در نسخه های مختلف یاهو با تغییرات کوچک و بزرگ وجود داشته اند. نسخه ی جدیدی که امروز و به تازگی معرفی شده و ما هم به عنوان اولین سایت های دانلود آن را قرار داده ایم نسخه نهایی Yahoo Messenger محسوب می شود. امکان انتخاب زبان های مختلف مهم ترین قابلیتی است که در نسخه ی جدید گنجانده شده است ، تغییرات ظاهری نسبتا محدود که هرچند زیاد به چشم نمی آید اما طی گذشت زمان قابلیت های خود را بهتر نشان خواهند داد. دسترسی سریع تر به Yahoo Profile که جایگزین Yahoo 360 به شمار می رود در کنار سازگاری کامل تر با مسنجرهای دیگر نظیر  MSN Messenger و Google Talk یکی دیگر از قابلیت های این ابزار محبوب محسوب می شود. کیفیت بالا در ارتباط تصویری و امکان مشاهده به روزرسانی های جدید Addlist ها دو قابلیتی است که در نسخه 11 بسیار به چشم می آید. نکته پایانی هم هرچند این نرم افزار کاملا رایگان عرضه می شود اما برای ایرانیان داخل کشور دریافت مستقیم از سرورهای یاهو به صورت معمول تقریبا غیر ممکن است اما ما این نسخه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم تا به سادگی به دریافت آن اقدام کنید.

شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام
علی یوسفی بازدید : 648 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Wonders of the Solar System – Aliens HDTV Rip (2010) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

به همراه زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط تیم دانلودها

پایان فصل اول مستند

 

wonders cover 1 دانلود مستند شگفتی های منظومه شمسی: بيگانه ها – Wonders of the Solar System: Aliens

 

نام مستند: بیگانه ها – Aliens
محصول: BBC Videos
سال انتشار: ۲۰۱۰
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۵۸ دقیقه
حجم: ۴۰۰ مگابایت
کیفیت: HDTV Rip Mkv
زیرنویس فارسی: دارد
خلاصه داستان: مستند شگفتی های منظومه شمسی شامل چندین فصل می باشد که در حال حاضر تنها فصل اول آن که دارای ۵ بخش است به نمایش در آمده است . این مستند در هر قسمت به یکی از شگفتی هایی که در منظومه شمسی قرار دارد می پردازد و موضوع این قسمت از مستند مربوط به زندگی موجودات زنده در سیارات دیگر می باشد ، که آیا واقعا زندگی در سیارات دیگر وجود دارد یا خیر ؟ در این قسمت به غارها سفر کرده و …

 


علی یوسفی بازدید : 325 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)
از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

 

 

علی یوسفی بازدید : 344 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorer نمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران دانلودها قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

 

Internet%20Explorer%209%20Platform%20Preview%202%201.9.7766.6000 محبوب ترين مرورگر اينترنت دنيا با نام Internet Explorer 9 Platform Preview 2 1.9.7766.6000

 

علی یوسفی بازدید : 329 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

flashplayer مشاهده و اجرای فایلهای فلش با Adobe Flash Player 10.0.45.2

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player 10.0.45.2 :
- نمایش محتوای فلش با کیفیت عالی برروی مرورگر وب شما
- اجرای بازی های آنلاین، نمایش تبلیغات ، بنرها و انیمشن های تحت وب
- قابلیت نصب برروی سیستم عامل، مرورگر و گوشی های موبایل برای نمایش محتوای فلش
- نصب شده برروی بیش از ۷۰۰ میلیون رایانه دسکتاپ متصل به اینترنت و گوشی موبایل
- فراگیرترین پلتفرم در سرتاسر دنیا (فلش)
- رایگان بودن
- و …

علی یوسفی بازدید : 401 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

امروزه برقراری امنیت یک سیستم به عنوان یکی از مهمترین مسائلی می باشد که مدیر یک سیستم به آن فکر می کند. وجود نرم افزارهای جاسوسی مختلف در اینترنت ، حملات مداوم هکرها به سیستم های کامپیوتری که در آن ها از اطلاعات مهمی نگهداری می شود ، ایجاد امنیت داخلی و …. همگی از مواردی می باشد که موجب می شود تا کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف این امنیت را برای خود برقرار نمایند. نرم افزارهای مختلفی را می توان در این زمینه یافت ، نرم افزارهای کوچک و بزرگی که هر یک از آن ها قادرند تا به خوبی از انجام وظیفه محول شده به خود به خوبی برآیند.

همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

 

| نسحه نهایی آنتی ویروس محبوب  NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final |

(دانلود برای ویندوز های ۳۲ و ۶۴ بیتی به صورت مجزا)

 

Nod323 نسخه نهايي آنتي ويروس محبوب NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final برای ویندوز 32 و 64 بیتی

 

علی یوسفی بازدید : 320 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

پس از مدت ها انتظار نسخه فینال و نهایی فایرفاکس یعنی نسخه ۳٫۶ توسط کمپانی قدرتمند Mozilla عرضه شد! تیم دانلودها هم اکنون دو نسخه انگلیسی و فارسی این نسخه از مرورگر محبوب فایرفاکس را آماده و در اختیار کاربران قرار داده است.
در این نسخه از مرورگر فایرفاکس، آسیب پذیری پیشین مشترک میان اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس ترمیم شده است.همه کاربران حرفه ای و حتی کاربران تازه کار اینترنت مرورگر معروف و پرطرفدار موزیلا فایرفاکس را میشناسند . این مرورگر فوق العاده و سریع از همه جهات از دیگر مرورگرها پیشی گرفته است.مرورگری فوق سریع که با ۱۵۰۰۰ تغییر در نسخه ۳ و ده ها تغییر در این نسخه این مژده را به کاربران می دهند که بتوانند از نهایت سرعت در بارگزاری صفحات وب بهره ببرند. پیشنهاد می کنیم اگر از کاربران حرفه ای و یا حتی آماتور اینترنت هستید نسخه جدید مرورگر فایرفاکس را از دست ندهید!

 

firefox36 نسخه جدید مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla Firefox 3.6 Final

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox 3.6:
- جستجوی آنی صفحات
- امکان جستجوی سریع در سایتهای مختلف از طریق نوار جستجو
- امکان استفاده از افزونه های قدرتمند و متنوع
- محافظت از شما در مقابل سایتهای مخرب
- کنترل بهتر پلاگین های مرورگر
- امکان برقراری ارتباط با آنتی ویروس سیستم شما
- شناسایی سایتهای جعلی
- امکان اضافه کردن غلط یاب املایی فارسی
- دارا بودن نرم افزار مدیریت دانلود درونی به همراه امکان ادامه دانلود فایل
- دارا بودن نسخه های مختلف برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، مکینتاش
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد(Popup – bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی

 

علی یوسفی بازدید : 1057 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

امروز از طریق وب سایت یک وب نرم افزار خیلی پرطرفدار و خوب رو برای شما کاربران  قرار میدم که شما به وسیله ی این  نرم افزار میتونید صدای خواننده ی مورد نظرتون رو از روی آهنگ پاک کنید و موزیک خالی اون آهنگ رو داشته باشید .. این کار فقط در استدیوهای پیشرفته قابل انجام هستش ولی شما توسط این برنامه هم میتونید به سادگی این کار رو انجام بدید .. این نرم افزار امکانات خیلی پیشرفته و عالی دیگه ای هم داره که برای کسانی که کار موزیک انجام میدن فوق العاده هستش ..

 

یک وب: برنامه ي حذف صداي خواننده از روي آهنگ

 

علی یوسفی بازدید : 296 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

(دانلود اختصاصی از وب 3 بعدی )

 

 

 

آپدیت: فعال ساز جدید با قابلیت رفع تمام محدودیت های ویندوز 8 ارائه شد !

 

بعد از ماه ها انتظار و ارائه دو نسخه پیش نمایش، هفته گذشته نسخه نهایی ویندوز 8 منتشر شد. این نسخه که پسوند RTM را به دنبال خود دارد، نسخه نهایی ویندوز 8 است که در ابتدا در اختیار تولید کنندگان نرم افزار و سخت افزار قرار گرفته تا محصولات جدید خود را با آن سازگار کنند.

 

محیط کاربری و امکانات ویندوز 8 ، با تمام نسخه های ویندوز که در طی 20 سال گذشته دیده ایم تفاوت دارد. ویندوز 8 از جدیدترین تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری پشتیبانی کرده و تقریبا تمام سخت افزارها را به صورت اتوماتیک نصب میکند.

 

نسخه ای که در این مطلب در اختیار شما قرار گرفته، نسخه Enterprise از ویندوز 8 میباشد. و همانطور که میدانید Enterprise کامل ترین نسخه ویندوز بوده و حاوی تمام امکانات ویندوز 8 است. ویندوز 8 قابلیت سازگاری با انواع کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ را دارد و علاوه بر پردازنده های AMD و Intel ، از پردازنده های نسل جدید APU نیز پشتیبانی میکند.



تعداد صفحات : 6

درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برای خشنودی امام زمان از ما و شما چندصلوات میفرستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1480
  • کل نظرات : 220
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4498
  • آی پی امروز : 377
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 772
  • باردید دیروز : 1,029
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 8,403
  • بازدید ماه : 21,631
  • بازدید سال : 174,051
  • بازدید کلی : 2,504,389
  • کدهای اختصاصی